W naszym kraju czasami chwalić się nie wypada. Spotkasz na
ulicy znajomego, a na pytanie "Co słychać?" usłyszysz same smutne
historie- źle remont przeprowadzony, za długa kolejka do lekarza, kłopoty w
pracy. Szybko dzielimy się ludźmi zły wibracjami, o dobrych jakby
zapominając.
Dzisiaj, idąc na przekór tym trendom, będziemy się chwalić.
Będziemy zachwalać polską markę, jaką jest FM GROUP. Jak znajdziemy na stronie
internetowej perfumy.fm:
FM GROUP Polska jest firmą z branży FMCG, działającą w
sektorze marketingu wielopoziomowego. Została założona w 2004 r. we Wrocławiu
przez Artura Trawińskiego. Już trzy lata później, w związku z dynamicznym
rozwojem na rynkach zagranicznych, powstała spółka FM GROUP World.
Firma przekształciła się z jednego salonu z perfumami do
firmy o międzynarodowym zasięgu z kilkudziesięcioma oddziałami na całym świecie
dostarczając produkty najwyższej jakości. Wśród nich znajdziemy nie tylko
perfumy, ale również środki czystości, kosmetyki pielęgnacyjne i make up, kawy
funkcjonalne i aromatyzowane, herbaty. Oferta cały czas jest poszerzana, by
zaspokoić oczekiwania Klientów i współpracowników firmy.
Produktów firmy nie znajdziemy w drogeriach, czy galeriach.
Model dystrybucji jest tutaj odmienny. Można zakupić produkt u partnera
biznesowego firmy lub bezpośrednio od producenta towar jest nam dostarczany za
pośrednictwem firmy kurierskiej. W związku z brakiem pośredników, drogiej
reklamy, konieczności utrzymywania sklepów, personelu obsługującego te sklepy,
firma może zainwestować te zaoszczędzone środki w dobry produkt oraz
wynagrodzić swoich partnerów biznesowych. W związku z w/w zależnościami, ten dobry
produkt trafia do naszych domów w bardzo korzystnej cenie.
FM GROUP w ciągu tych 10 lat otrzymało dużo nagród- nie
tylko od Klientów, ale także od środowisk branżowych, m.in.:
- Gazele
Biznesu 2010 dla FM GROUP Polska i FM GROUP World oraz Gazela
Biznesu 2011 dla FM GROUP World,
- Godło
Art of Packaging 2010 dla kolekcji Spa Senses - dla najlepszego
opakowania w kategorii Zdrowia i urody,
- Qltowy
Kosmetyk 2011 dla cukrowego peelingu do ust,
- Diament Forbesa dla FM GROUP Polska,Superprodukt 2012 Czytelniczek „Świata Kobiety” dla serum do twarzy ß-Glucan Active,
-
Srebrny Laur Konsumenta 2014 dla marki Aurile w kategorii kaw
funkcjonalnych,
- Kosmetyk
roku 2013 magazynu „E-Makijaż” dla kreatora brwi i rzęs,
- Qltowy
Kosmetyk 2014 dla pudru mozaikowego i bazy Wise Green z Kolekcji
CC Colour & Care,
- National Champion 2014 dla FM GROUP World w
konkursie European Business Awards 2014/2015,
- Skrzydła
Biznesu 2014 dla FM GROUP Polska,
- InStyle
Best Beauty Buys dla pudru bambusowego,
- Certyfikat
Wiarygodności Biznesowej dla FM GROUP World.
- Kosmetyk
Roku 2015 magazynu „E-makijaż” dla palety cieni TT FM Collection
- Srebrny
Laur Konsumenta 2015 dla marki Aurile w kategorii kaw
funkcjonalnych
Warto znać polskie marki. Cieszmy się ich sukcesem i bądźmy jego częścią. Do czego, oczywiście zachęcam :)
Pozdrawiam,
ms
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz