środa, 12 sierpnia 2015

cudze chwalicie...

W naszym kraju czasami chwalić się nie wypada. Spotkasz na ulicy znajomego, a na pytanie "Co słychać?" usłyszysz same smutne historie- źle remont przeprowadzony, za długa kolejka do lekarza, kłopoty w pracy. Szybko dzielimy się ludźmi zły wibracjami, o dobrych jakby zapominając. 

Dzisiaj, idąc na przekór tym trendom, będziemy się chwalić. Będziemy zachwalać polską markę, jaką jest FM GROUP. Jak znajdziemy na stronie internetowej perfumy.fm:

FM GROUP Polska jest firmą z branży FMCG, działającą w sektorze marketingu wielopoziomowego. Została założona w 2004 r. we Wrocławiu przez Artura Trawińskiego. Już trzy lata później, w związku z dynamicznym rozwojem na rynkach zagranicznych, powstała spółka FM GROUP World.

Firma przekształciła się z jednego salonu z perfumami do firmy o międzynarodowym zasięgu z kilkudziesięcioma oddziałami na całym świecie dostarczając produkty najwyższej jakości. Wśród nich znajdziemy nie tylko perfumy, ale również środki czystości, kosmetyki pielęgnacyjne i make up, kawy funkcjonalne i aromatyzowane, herbaty. Oferta cały czas jest poszerzana, by zaspokoić oczekiwania Klientów i współpracowników firmy.

Produktów firmy nie znajdziemy w drogeriach, czy galeriach. Model dystrybucji jest tutaj odmienny. Można zakupić produkt u partnera biznesowego firmy lub bezpośrednio od producenta towar jest nam dostarczany za pośrednictwem firmy kurierskiej. W związku z brakiem pośredników, drogiej reklamy, konieczności utrzymywania sklepów, personelu obsługującego te sklepy, firma może zainwestować te zaoszczędzone środki w dobry produkt oraz wynagrodzić swoich partnerów biznesowych. W związku z w/w zależnościami, ten dobry produkt trafia do naszych domów w bardzo korzystnej cenie. 

FM GROUP w ciągu tych 10 lat otrzymało dużo nagród- nie tylko od Klientów, ale także od środowisk branżowych, m.in.:

  • Gazele Biznesu 2010 dla FM GROUP Polska i FM GROUP World oraz Gazela Biznesu 2011 dla FM GROUP World,
  • Godło Art of Packaging 2010 dla kolekcji Spa Senses - dla najlepszego opakowania w kategorii Zdrowia i urody,
  • Qltowy Kosmetyk 2011 dla cukrowego peelingu do ust,
  • Diament Forbesa dla FM GROUP Polska,Superprodukt 2012 Czytelniczek „Świata Kobiety” dla serum do twarzy ß-Glucan Active,
  • Srebrny Laur Konsumenta 2014 dla marki Aurile w kategorii kaw funkcjonalnych,
  • Kosmetyk roku 2013 magazynu „E-Makijaż” dla kreatora brwi i rzęs,
  • Qltowy Kosmetyk 2014 dla pudru mozaikowego i bazy Wise Green z Kolekcji CC Colour & Care,
  • National Champion 2014 dla FM GROUP World w konkursie European Business Awards 2014/2015,
  • Skrzydła Biznesu 2014 dla FM GROUP Polska,
  • InStyle Best Beauty Buys dla pudru bambusowego,
  • Certyfikat Wiarygodności Biznesowej dla FM GROUP World.
  • Kosmetyk Roku 2015 magazynu „E-makijaż” dla palety cieni TT FM Collection
  • Srebrny Laur Konsumenta 2015 dla marki Aurile w kategorii kaw funkcjonalnych

Warto znać polskie marki. Cieszmy się ich sukcesem i bądźmy jego częścią. Do czego, oczywiście zachęcam :)

Pozdrawiam, 
ms

Brak komentarzy: